isabelladunback

Alla inlägg under april 2011

...

Av Isabella Dunbäck - 3 april 2011 23:52

Vill även lägga upp denna fina video här nu....


Malin Karlsson dog nämligen på min födelsedag 2009, cisste inte ens vem hon  var men har sett filmen på youtube...brukar titta på den på min födelsedag, och det går inte att kolla utan att mina tårar sprutar, tänk hur hennes familj måste ha kännt sig exakt just nu för 3 år sedan... Kommer ihåg att jag Jenny matilda och felicia satt ute på klockartorpet den dagen och lyssnade på FloRida - You spin my head right round och senare på kvällen började jag gråta för jag inte fick en mobil telefon... Känns riktigt dumt att jag grät för det när hon blev påkörd utav ett tåg liksom...


Jag kan ju säga att mina kinder inte är torra. Vila i frid,


Av Isabella Dunbäck - 3 april 2011 23:32

Hejpåer!


Fyller ju år idag, har fått massa fina presenter av nära och kära!

Haha men jag tror aldrig jag har ätit såhär många bakelser/tårtor på en dag... hahah prinsess tårta till frukost två bakeser när jag kom t mamma och sen när jag drog tillbaka till pappa så väntades det jordgubbstårta! Haha!


Här är nårga av sakerna jag fick! är supernöjd!

      Fick en vågtång av christer:) 
Plattång av mamma:)

    

Godaste parfymen av mamma:))

 

Nytt headset från pappa,

 

<och så fick jag detta jätte söta smycke av min jättesnälla granne!


De är vad jag tog kort på , men fick också smågrejor, pengar, och TOmmY HILLFiGER SANDALERNAAA som jag inte tagit kort på ännu! 

 Hahaha så fick jag även dessa två ursöta bakelserna! Hihi smågulliga tycker jag ;)

   


Tar kort på resten och lägger upp imorgon kanske, om jag hinner , för jag måste packa till trysil soom även var en sorts födelsedagspresent!


Kram på er!

Av Isabella Dunbäck - 2 april 2011 00:58

Har haft tjejmiddag med tjejerna i gamla klassen ikäll. Det var jätte mysigt, bilder kommer sen. Fick jätte fina presenter och så ! :)


Imorgon är det någon grejj jag ska på , men börjar känna mig lite krasslig...


Får se hur det blir med det..


Efter tjejmiddan så drog jag och Jenny till gården och va med Max Tamit Smolle Mogambi Agge och Akiel typ , haha jag körde moppe...



Bloggar imorgon


Kramar / Isabellla


Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards