isabelladunback

Alla inlägg under februari 2011

Av Isabella Dunbäck - 28 februari 2011 19:53

Hejsi!


Idag har jag varit hemma hos min mormor med hundarna, kuligt var det.
Sen mötte Cass mig och vi satt och kolla på Couger Town, fick första säsongen igår :)


Jaaa, imorgon är det mars, vi får hoppas våren kommer!


Nu blir det topmodel.


    


2 underbara söta bilder på söthundarna jag tog idag.


Bloggar senare


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 28 februari 2011 01:27

JAG SKA TILL OSCARSGALAN NÅN GÅNG! SÅDESÅ

Av Isabella Dunbäck - 27 februari 2011 23:39

Hejsan!


Gjorde värsta inlägget förut som bara försvann så jag blev rätt pisst på det så har inte orkat blogga.


Idag har jag varit med Cassandra och vi har kollat på filmen Tusen gånger starkare. Kollad på den igår natt också men kollade om den idag för den var så himla bra!
Rekomenderar starkt att alla som inte har sett den att kolla på den.

Och det bästa av allt är ju att snyggingen Charlie Gustafsson är med i filmen!

  

Hur söt!?


Jaja , Nu kollar jag på inledningen av osarsgalan men Filip och Fredrik, GÄÄÄSP booring , väntar tills rödamattan kommer sen går jag nog och lägger mig,
för själva galan börjar lixon 02:30. VEM ORKAR???


Godnatt kära läsare


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 27 februari 2011 12:40

Hejpåer!


Sitter just nu och myser med sötaste hundarna.

Idag ska jag väl vara med Cassandra, bara chilla sådär.


  

höhö snygg......


Hör av mig senare !


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 26 februari 2011 21:14

I don't say anything but RAWWWR

    

Av Isabella Dunbäck - 26 februari 2011 19:54

Aloha!


Nu sitter jag och Cass och kollar på Melodifestivalen, har precis ätit hemmagjorda pizzor som vi gjorde. Höhö dom blev rätt goda iallafall!


Nu ska vi fortsätta chilla,


Kramar / Isabella


  

Freccchhhha

Av Isabella Dunbäck - 26 februari 2011 14:54

hej på er!


Jag och Cassandra kollade nyss på "Dumma mej" haha den var jätte gullig tycker jag iaf! lite seg i början men annars så!


Nu tycker jag att vi ska äta pizza så då gör vi det!

Blir väl en sväng  ut med hundarna sen också.


Kramar / Isabella

mys

Av Isabella Dunbäck - 26 februari 2011 12:53

tjena, Just nu sitter jag och myser med världshistoriens gulligaste hundar.
Väntar på  cassnadra gör jag också , och kollar på lite olika trailers.


Kollade på I rymden finns inga känslor igår natt. Jätte bra film, har inte sett den förut:)

:)


Fick massa nya filmer igår av Christer, så nu ska vi kolla på dumma mig ;)


Ha de bra!


Kramar / Isabella

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards