isabelladunback

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Haaaj

Av Isabella Dunbäck - 1 september 2011 23:09

Hej på er ! 


Kom nyss ut ur duschen och ska snart gå och lägga mig faktist.

Va hos Kim nu på kvällen och han fixa lit med iTunes till iPhonen. Så nu har jag lite låtar i den också :) I


Imorgon blir det bion 'jag saknar dig' som jag ska gå på med Cassandra. Kulikul!


Nej nu ska jag lägga mig och lyssna på musik. Hörsavimorgon! 

    söta ungar <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:38

Fick även med mig lite saker hem från Sthlm! Min kusin Ebba och hennes pojkvän Henrik har nämligen varit i usa för ett par veckor sen och då hade hon köpt ett "botox läppglans" till mig från Sephora!        Haha fick även en bok som hon trodde...

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:22

Hej på er!  Jag har haft en superhelg! Stockholm fredag - lördag och träffade mina efterlängtade kusiner! Sen va jag med Jenny i lördags och sov där, och som härligt avslut på helgen tog jag Jenny och hennes mamma Milen på björnön! Jobbigt som fasi...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 15 september 2011 22:50


Hej på er!   Sitter här och chillar med livet och kör lite games på iphonen. Va med Wille och Jenny och Bruschi efter skolan. Elr ja , Wille och Bruschi kom senare haha. Jätte kul att träffa alla dom , har inte gjort det på länge fan !   a,...

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards