isabelladunback

Alla inlägg under mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 31 mars 2011 23:28

That should be me, Holdin' your hand
That should be me, Makin' you laugh
That should be me,This is so sad
That should be me,That should be me
That should be me, Feelin' your kiss

       

Av Isabella Dunbäck - 31 mars 2011 22:23

Hello,


Va på gården idag med jenny och feli, gick hem typ halv 10. Nu har jag nyss duschat och sitter och lyssnar på JB, skulle sååååå gärna vilja vara i Danmark imorgon...


Jaja, Nu ska jag iaf gå och lägga mig.


Höravmigimorgon


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 31 mars 2011 16:47

   Asså jag har ett problem , jag är SKIT arg, Justin Bieber ska ha konsert imorgon i Danmark och det skulle vara bästa presenten jag skulle ha fått... (fyller år på söndag).



Jag mår inte psykiskt bra just nu....

 



Av Isabella Dunbäck - 30 mars 2011 17:00

HejBitches,


Helt okej dag i skolan idag, fick veta lite hemliga konstiga saker jag går och funderar på nu...  ;)


Anyway, min äääälskade mormis fyller år idag! Så Grattis till henne!  

Jag ska till henne nu så det blir mer uppdatering imorgon!


Gjorde ett "litet" kort till henne. Va ska man göra med alla kärlekssaker man precis har införskaffat sig till kärleksarbetet annars!? 



Hör av mig imorgon!

Ha det bra!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 28 mars 2011 23:23

 

It's about the inside

bf

Av Isabella Dunbäck - 28 mars 2011 21:21

Do you have a feaver? Yes! what feaver? BEAVER FEAVER!


Seriöst så jääävla bra!


 


Hade en jätte bra kväll med lite gossip och JB , jag och mathilda fick VÄRSTA Barverfeaver och satt och sjöng hahahah, nu spelas jb i lurarna och jag kör farmville , snart blire BigBrother.


PUSS

Av Isabella Dunbäck - 27 mars 2011 23:01

Sho , tänkte bara säga att jag ska på JustinBeaver bio imorn , hahahahahha gud va töntig och känner mig! 

Blijetterna är bokade så jag Mathilda , Elin och Frida bänkar oss i biosalongen 187:15  imorn!


 

tönt varning asså :(

Av Isabella Dunbäck - 27 mars 2011 21:54

Hej och förlåt.


Har inte uppdaterat i helgen, men tankte bara göra en summering av min helg


Fredag: Var på stan med jenny, va på gården oh körde frisyrtävling, och hon sov här (missade BB, känner mig hemsk)


Lördag: Åkte ner på stan med Emma och handlade saker till mitt kärleksarbete, en blus och present t Cassandra. På kvällen va det bara vara hemma och chilla med släckta lampor ( earth hour )


Och idag va med Jenny, gick till hälla och va helt övertrötta elr någon för vi va helt cp... haha, hon gick hem för ett tag sen.


Nu sitter jag och kollar på BigBrother, hoppas vanessa åker fan..

Ska hämta min Ben&Jerrys nu. Plus har jag en uppgift på 3 sidor som ska va inne imorgon jag inte har gjort , den försvann från min data.. OTROLIGT CHILL


Längtar som fan till trysil och bara bort från jävla skolan..


Harebra........   


Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards