isabelladunback

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

åh vad skönt

Av Isabella Dunbäck - 1 september 2011 14:56

Vaknade  nyss efter en AS skön powenap på 2 timmar! 

A jag gick tillbaka till skolan efter jag skrev förra inlägget men jag mådde as dåligt så jag gick direkt till arbetslag 3 och fick en gå-hem-lapp! 


Nu ligger jag här i min säng och ska kolla på lost! Får se om jag hittar på nåt sen då.


hörsav!

   är jag fin ? svar ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:38

Fick även med mig lite saker hem från Sthlm! Min kusin Ebba och hennes pojkvän Henrik har nämligen varit i usa för ett par veckor sen och då hade hon köpt ett "botox läppglans" till mig från Sephora!        Haha fick även en bok som hon trodde...

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:22

Hej på er!  Jag har haft en superhelg! Stockholm fredag - lördag och träffade mina efterlängtade kusiner! Sen va jag med Jenny i lördags och sov där, och som härligt avslut på helgen tog jag Jenny och hennes mamma Milen på björnön! Jobbigt som fasi...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 15 september 2011 22:50


Hej på er!   Sitter här och chillar med livet och kör lite games på iphonen. Va med Wille och Jenny och Bruschi efter skolan. Elr ja , Wille och Bruschi kom senare haha. Jätte kul att träffa alla dom , har inte gjort det på länge fan !   a,...

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards