isabelladunback

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Isabella Dunbäck - 24 februari 2011 22:30

Nu ska jag dra mig mot sängen! Ska bara avsluta min msn konversation med Fanny, haha.


Börjar klockan 9 halv 10 nåt sånt där med bild imorgon så det är chill!

Alla får sova så gott nu!

Kram / isabella


  

Av Isabella Dunbäck - 24 februari 2011 21:33

Usch , de här känns inge bra, min älskade Britney parfym är slut! :(


Jag kommer ihåg när jag fick den , i julklapp 2009, jag började gråta! Hade önskat mig Inspire by Christina Aguilera och pappa hade köpt fel, och jag tyckte den luktade så vidrigt, men nu älskar jag den! men frågan är bara den, ska jag köpa den igen eller ska jag testa en annan?

  

Tycker alla luktar gott! Men vilken ska man VÄLJA!?
Släng in en kommentar om ni har lust!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 24 februari 2011 21:05

- tre frågor om förhållanden
är du singel?
ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja lite tveksam!
är du kär just nu: Njee men kanske tycker om någon lite;)


- Tio frågor om dig själv
när fyller du år?
3 aprill

några piercingar? 4 st i öronen
vad har du på dig just nu? trosor thsirt och shorts

vilken årstid är bäst? sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova ut, äta en riktigt god frukost och kolla på desperate houswifes.
vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag tänker på andra.
vad är du bra på? jag har världsrekord i att kunna säga alla repliker i how i met your mother!
vem älskar du mest på denna jorden? familj&vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig?
ingen men jenny och julia vet mest
vem är den roligaste av dina vänner? har jätte många fina och go'a vänner men roligast är nog jenny!
vem är snyggast av dina vänner? Alla!
vem är mest partyprisse? Haha vet inte!
vem är den du helst har filmkväll med? Cassandra
vem av dina vänner är mest ''evil''? jenny är ivlee


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast?
mami
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Si
vem är farligast i din familj? Min lillebror som e 2 , han kastar saker på mig :(
vem ser roligast ut i din familj? jag!
vem är coolast? jag..
sover du oftast med? alooone
roligaste kvällen med familjen? veticke


-10 frågor om idag: 
vad har du gjort idag?
haft innebandy tunering, softat sen var jag på tjejgrupp.
vad ska du göra nu? måla klart mina naglar, föna håret och sova.
har du gjort något dåligt idag? tryckt i mig sockerflingor!
vad har du ätit idag? soppa i skolan, mariekex, flingor och lax. 
har du duschat idag? Si , gjorde det nyss
är du trött nu? sådär
vad händer i morgon? skolan, och sen kommer Inez och Bella!
går du i skolan? ja
har du varit i skolan idag? jupp


ANNAT
Hur mår du just nu? jag har inget humör nu
Har du piercat dig? öronen
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 21:21 ååå upp med fötterna!
vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen och facebook


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?
jeni
Vem ringde du senast? mami
vem sms:a till dig senast? cassandra
Vem sms:a du till senast? cassandra


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara?
Ja
Använder du wax? Nej
Använder du ögonskugga? inte ofta
Använder du kajal? japp
Använder du hårspray? inte ofta
Använder du volymspray? nej
Använder du mousse? kan hända
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
andvänder du brunkräm? ja
plattar/lockar du håret varje dag? ja tyvärr
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej!


KÄRLEK
Har du kysst någon idag?
nej
Har du ett förhållande? nej
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Det beror ju på med vem
har du varit tillsammans med två samtidigt? på lekis!
Vem sov du senast bredvid? Emma
Har du varit tillsammans med någon som du sen haft en KK relation med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? öhh typ vene
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej??????????
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nepp , skulle inte vilja ha tatuering alls

  

Av Isabella Dunbäck - 24 februari 2011 19:56

Hejpåer!
Vet ni vad som händer imorn eller!?

Bella och Inez kommer! (Min mammas jobbarkompis 2 urgulliga chihuahuor!)
Så det ska bli as skojj att ha dom här i helgen. Jag har saknat dom jätte mycket!


Usch hemsk bild på mig!     

Inez                                              
                                Bella



Men nu ska jag hoppa in i duschen! Lägger upp en frågegrejjimojs senare.


Cya
Kram/ Isabella 

Av Isabella Dunbäck - 24 februari 2011 16:52

Hello!
Dagen börjades klockan åtta nollnoll med innebandy tunering som mitt lag kom 4 i ! WIHO

Resten av dagen var allmänt seg men nu är jag hemma och är väldigt sugen på någonting, och eftersom vi inte har godis hemma nu och jag inte orkar gå upp till ica så äter jag frosties och mariekex... haha desperat..


  
De här frestas man inte av , nejnej... Men åt tyvärr slut min kära nutella burk igår så har bara mig själv att skylla!

Bloggar kanske om något interssant senare..


Kram / Isabella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards