isabelladunback

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Isabella Dunbäck - 14 september 2011 23:19

Hej på er!

Känns super roligt att jag fick upp statistiken så fort på en dag så jag slänger väl in ett inlägg nu också! 


Helt ok dag i skolan med mycket wordfeud spelande!

Efter skolan gick jag hem och kollade klart på första säsongen av Ugly Betty. FunFun! Men nu måste jag bara få 2an också! 


Jaja , nu sitter jag och smsar med Linn (http://linnmatero.devote.se/) och spelar wordfude. (a)  Ska lägga mig snart.  Så ni får ha det så bra! 

Puss


 Bild från igår (cassies trööjaa)

Jag är supersugen på att klippa kort nu!! Vad tycker ni?? Asså en längre page elr va man ska säga. Längre än på bilden men vet inte om jag vågar!

Av Isabella Dunbäck - 14 september 2011 09:06

Juste! Fick 2 nya skal av Christer igår också. 

     :)

Av Isabella Dunbäck - 14 september 2011 08:53

Hej mina små gulliga! 


som ni har märkt har jag typ slutar gjort inlägg här. Men jag sitter nästan aldrig vid datan. Och om jag ska fortsätta blogga MÅSTE jag har en blogg där man kan blogga från mobilen och lägga upp bilder. Så det blir nog en överflyttning till devote nästa för mig! 


Nu sitter jag iaf här nyduschad och väntar på att håret ska torka. Börjar om 40 min så jag ska börja fixa mig nu.

 

bild från igåår.


Ha en så himla bra dag nu allihopa! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards