isabelladunback

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Isabella Dunbäck - 20 juli 2011 22:14

Hej på er!


Idag var ju jag som sagt med Anna, vi chillade lite tog typ en promenad runt hamnen och bara snackade. Sen var vi här ett tag också och kollade himym. 

Sen skulle hon hem och grilla och då träffade jag min gamla vän Julia som ville ner på stan och fika, så då gick vi till gränden och det slutade med att hon bjöd mig på mat och vi satt och åt där och satt bara å snackade i flera timmar. Mysipys!


Kom hem för ett tag sen o nu sitte jag och moffar jordgubbar! Slår väl på en film eller något ! Hörsimorgon!


PUSS

gammal bild

Av Isabella Dunbäck - 20 juli 2011 13:18

Hej på er!


Nu drar jag mig hemmifrån mot min lilla mormor som behövde hjälp med sin nya mobil ( -.-' ) jaja , bästa barrnbarnet som jag är ställer jag upp  såklart!


efter mormis drar jag mig mot annapanna! vi kanske kör på att baka kärleks mums ellr något! 

Vi kollar antagligen på how i met your mother och snackar lite skit som vanligt! ;)

   oh va fin jag är ! 


Hör av mig senare ! 


PUUUUSSS 

Av Isabella Dunbäck - 20 juli 2011 03:19

med det här inlägget ville jag bara säga godnatt, jag har suttit och kollat på " 1 suger" men de e fan inte fjorton som suger , de e fan filmen som gör det.


Jaja , klockan är ju halv 4 och jag känner att jag ska gå och lägga mig nu.


Hörsav PUSS

Av Isabella Dunbäck - 20 juli 2011 00:30

Hej på er!


Hade en super dag igår också med kevin max agge jenny och benne. Körde cod, sen

kom wilhelm senare också. Haha roligaste va i Kevins källare! Haha.. 


Idag vakande jag hos jenny och vi har inte gjort så mycket. Vi stack t bjurhovda (?) och va me wille och johan ett tag. Sen har ja typ bara varit hemma och chillat. 


Imorgon väntar en ny dag som ska spenderas med min kära vän anna !
(http://annagustafssons.devote.se/) ooo va snäll ja e som länkar !

haha nejdå :*


Men nu ska ja fortsätta gör ingenting!


Hare! / Isaa


   


hehhehe min söta vän!

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards