isabelladunback

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Isabella Dunbäck - 4 augusti 2011 10:06

Shoaaa.'


Klockan är just nu 10:07 och jag vaknade för en kvart sen. FYFAN va de påminde om att gå upp till skolan. satt lixom och försökte vakna hur länge som helst men jag ville bara gå och lägga mig igen! precis så det inte ska va på ett sommarlov! märker att jag måste börja vända tillbaka på dygnet snart...


Jaja whatever, nu ska jag börja fixa iordning mig och sen drar jag till åland! kommer hem på fredag kväll tror ja minsann!


Hare bra i vässan! Kram/ i


 

Av Isabella Dunbäck - 4 augusti 2011 02:40

Hej alla söta läsare!


Inte långt efter jag skrev förra inlägget att jag va hos jenny blev jag attackerad av max kevin och marcus och en silvertejp... jaadu , de slutade med att jag låg på golvet och inte kom upp med händerna fasttejpade bakom ryggen och bena fasttejpade vid anklarna och såklart en tejpbit för munnen också! fyfan säger ja bara.. och sen skulle mupparna så och ta kort och ASgarva också såklart..


jaja sen åkte vi iaf t goris garage ett tag och sen runt lite överallt. 

Senare på kvällen va de bara jag jenny och kevin , då drog vi hem t hans bror och gick ut med hans hund och så träffade vi Wilhelm och Jojje också.


Men nu måste jag faktist gå och lägga mig eftersom ja ska dra t åland imorgon!

Hinner kanske med en snabb update imorgon. 


Hörs! / i

 

CHILLOVERDO

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards