isabelladunback

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

100svar100frågor

Av Isabella Dunbäck - 21 juli 2011 14:29

1. är du kär? - njaa.. vet inte
2. har du snusat? - en gångg och aldrig igen
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nepp
4. har du legat i sängen bredvid en tjej? - ja
5. har du blivit dumpad? - haha tror det
6. har du blivit slagen allvarligt? - nej
7. tar du droger? - nej
9. har du pussat en kille? - haha ja
10. hatar du någon? - jag vet inte , stör mig som fan på en del , men inte hatar 
11. älskar du någon? - ja!
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - Nej
14. har du legat brevid en kille i sängen? - ja
16. gillar du orange? - njaa
18. har du nån sjukdom? - nepp
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha antagligen
20. har du en gris? - ja en spargris !
21. har du en plattång? - jupp
22. har du en bror? - 2 st
23. har du sjukt bra humor? - SOM FAN!
24. är du brunett? - har vart , kommer aldrig att bli igen
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej bara bada
26. röker du? - nepp och har aldrig smakat heller :)
27. har du en hund? - Nej
28. har du skilda föräldrar? - ja
29. har du gått på simskola? - ja i 2an
30. har du sagt bög till en kille? - jaa
31. har du sagt fitta till en tjej? - Ja
32. har du fuskat? - Ja
33. har du en teve på ditt rum? - ja
34. har du lunar? - har aldrig haft
35. har du MSN? - Ja
36. har du en syster? - jaa
37. har du bruna ögon? - nej
38. gillar du att fota? - ibland
39. har du sett dig själv brinna? - noo?
40. hjälper du dina vänner? - försöker så gott det går!
41. gillar du tacos? - jadå
42. tycker du att du är söt? - nej
43. har du dansat? - har aldrig gått idans
44. har du spelat fotboll? - nej
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - kanske lite
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - nej fett segt
47. har du ätit sniglar? - nej
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - ja
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - japp
51. gillar du kläder? - ja men får damp på som ibland!:)
52. hatar du falska vänner? - ja
53. gillar du räkna matte? - igvarning tyyyp
54. älskar du någon nu? - ja
55. har du gråtit inför en vän? - jaa
56. kan du sjunga? - popstar
57. har du sett nån död? - min sköldpadda:(
58. säger du vad du vill? - alltid
59. svär du mycket? - ja
60. vad är ditt hela namn? - Karin Isabella Valentina Terén Dunbäck , hehehhe
61. kan du tala spanska? - VG!
62. är du kortare än 1.60 -  najj
63. älskar du sommaren? - ja , men inte vädret nu
64. älskar du vintern? - nee
65. har du mer än 6 par skor? - ja 
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - faktist inte!
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - jaa
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - ja
69. gillar du att städa? - nej fan!
70. gillar du att sova länge? - ja, men hatar att halva dan har gått när man vaknar-.-
71. har du vart med om en olycka? - tror inte det
72. är du förvirrad? - ibland
73. har du mer än 6 par byxor? - ja
74. har du förlorat en vän? - det kan man säga , men inte nån som har dött elr så
75. gillar du att shoppa? - ja
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du ormar? - naj
78. klarar du dej själv? - nej
79. har du lagat mat? - VG i hemkunskap
80. är du klantig? - ja:(.
81. har du foppatoffler? - NEJJJJ!! FAN VA JAG HATAR DOM DÄR SKORNAA
82. har du mer än 20 låtar på din data? - inte som jag har laddat ner :)
83. sminkar du dej innan skolan? - ja
84. har du träffat en kändis? - ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - JADU
86. har du busringt? - haha jaa..
87. har du skällt på din bror? - haha ja
88. har du en vän som skiter i dig? - typ
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - hihihihi
91. har du åkt nånstans utan att du får? - haha antar det
92. vill du bara bort ibland? - ja
93. har du tältat? - ja... -.- 
94. har du bränt dig? - hatar min locktång
95. har du lekt med levande ljus ? -ja
96. har du lekt anden i glaset? - nej :(
97. skäms du ibland? - nej jag brukar fan inte skämmas även om jag skämmet ut mig totalt!
98. bor du i skåne? - nejj
99. gillar du hip hop/rap musik? - ibland
100. är du på sista frågan nu? - äntligen!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:38

Fick även med mig lite saker hem från Sthlm! Min kusin Ebba och hennes pojkvän Henrik har nämligen varit i usa för ett par veckor sen och då hade hon köpt ett "botox läppglans" till mig från Sephora!        Haha fick även en bok som hon trodde...

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:22

Hej på er!  Jag har haft en superhelg! Stockholm fredag - lördag och träffade mina efterlängtade kusiner! Sen va jag med Jenny i lördags och sov där, och som härligt avslut på helgen tog jag Jenny och hennes mamma Milen på björnön! Jobbigt som fasi...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 15 september 2011 22:50


Hej på er!   Sitter här och chillar med livet och kör lite games på iphonen. Va med Wille och Jenny och Bruschi efter skolan. Elr ja , Wille och Bruschi kom senare haha. Jätte kul att träffa alla dom , har inte gjort det på länge fan !   a,...

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards