isabelladunback

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

lite tråkiga frågor sådäär

Av Isabella Dunbäck - 31 juli 2011 21:28

Vilken färg har dina skor? - De som jag använder merst är mina ljusrosa converse:)
Hur många sms har du skickat med din telefon? - ingen aning!
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Axel
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Kevin , pappa, jenny, mamma, rebecka, dolt, linn, wilhelm, mormor, christer, kim , lovisa
Vilka namn finns i din smsinkorg? hahah de orkar jag väl inte säga!
Vem kramade du senast? - mamma
När såg du din bästavän senast? - idag
Din favoritfilm? - oj , INGEN aning! forrest gump kanske!
Din favoritlåt? - just nu är det roll up typ
Bär du på en stor hemlighet just nu? - ja
När vaknade du imorse? - halv 2
Gillar du hästar? - ibland
Har du ett turnummer? Vilket? - 21
Vem hade du velat träffa just nu? - Min lillasyster haha
Vilket är det bästa året hittils? - Det här året har faktist varit bra !
Är du kär? - neanjeej
Är du en rökare? - absolut inte
Föredrar du snus eller rökning? - inget
Vad heter du i mellannamn? - Karin och valentina
Har du en blogg? - 2 st
Vilken klass går du i? - 9d... känns sjukt konstigt
Är du oskuld? - ja
Ditt favoritband? - Lyssnar inte på nå band tror jag
 Din favoritartist? - vet inte
Thåström eller Håkan Hellström - lyssnar inte nån
Göteborg eller Stockholm? - har bara vart i göteborg en gång när jag gick i 5an typ , så vet inte
Var bor du? - västerås
Vart vill du bo? - västerås/ sthlm
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - snälla bli min
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - The mess i made
Vem skrev åt dig på msn senast? - vet inte, har inte vart inne på år
Vem skrev du senast sms med? - kevin
Vem ringde dig senast? - kevin hahah
rumpa eller bröst? - haha jag vet inte
magmuskler eller armmuskler? - Gärna båda!
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - en bild på en klubba
Blind eller döv? - döv
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Bild :))
Hur gammal tror du att du kommer bli - jag vill leva tills jag dör
Vad vill du jobba/jobbar som? - Vet icke
Var är dina syskon just nu? hemma antar jag
Senasta kändisen du såg? -vet inte
Favoritkändis? - vet inte
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - idag
Har du piercingar? Isåfall, vart?-öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - 1.000.000 nollor eller haffad typ haha
När grät du senast? - idag
Är du vig? - nej förfan 
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? vart ska ni vara? <3 till kevin
Vad står de i de senaste sms:et du fick? - ingen aning <3 från kevin
Använder du hårspray? - nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vet inte (a)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - på lekis haha :(
Uppsatt hår eller hängande? - älskar att ha uppsatt men utsläppt på finare tycker jag
Vill du gifta dig i framtiden? - vet man aldrig!
Vilken vän vet mest om dig? - Jenny
Har du varit vän med någon som du knappt pratar med nu? - ja
Isåfall med vem? - Simone , cornelia , ellinore , mm
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - kommer inte ihåg
Vad stod det i din senaste händelse? - Ida kristensen och henke gelin har också kommenterat ida kristensens foto
Vill du bli modell? - De va min högsta dröm förut , men nu , nej
Din bästa tjejkompis? - Jenny , cassandra , anna , emma , simone typ
Bästa killkompis? - Kim
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Adobe flashplayer  
Vem är den perversaste person du känner? - ingen aning
Vad är de viktigaste hos killar/tjejer? - Roliga , snälla , possitiva och att den får mig att må bra och att han kan få mig att skratta lätt.
är du intresserad av någon nu? - maby
håller du på med någon nu?Isåfall med vem? -
Favoritdryck? - lingondricka
Favoritdryck innehållandes alkohol? Öl
Senaste CD-skivan du köpte? - hahah hits for kids elr nåt säkert !
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - nejee
Vad ska du göra i sommar? - ha kul får man hoppas
Har du haft oskyddat sex? - nej
Har du rökt på/knarkat? - nej aldrig
Hur ofta festar du? - det gör jag icke :)
Favoritskådespelare? - Filip berg är snyggast av alla iaf haha!
Favoritkomiker? - André  wickström och johan glans
Klänning eller kjol? - klänning
Har du varit med på TV? - ja haha
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - vakna med the voice
Snyggaste kändisen? - Adam brody , filip berg
Vart vill du resa innan du dör? - Världen runt
 
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:38

Fick även med mig lite saker hem från Sthlm! Min kusin Ebba och hennes pojkvän Henrik har nämligen varit i usa för ett par veckor sen och då hade hon köpt ett "botox läppglans" till mig från Sephora!        Haha fick även en bok som hon trodde...

Av Isabella Dunbäck - 18 september 2011 23:22

Hej på er!  Jag har haft en superhelg! Stockholm fredag - lördag och träffade mina efterlängtade kusiner! Sen va jag med Jenny i lördags och sov där, och som härligt avslut på helgen tog jag Jenny och hennes mamma Milen på björnön! Jobbigt som fasi...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 16 september 2011 12:45


Hej på er! Slutade somsagt halv 12 idag eftersom jag ska åka till sthlm kl 2 och vi har västa hålet. A , nu är jag iallafall hemma och ska bara paca min lilla väska och sen röra mig mot centralen. Har inte riktigt bestämt om jag ska gå eller åka buss...

Av Isabella Dunbäck - 15 september 2011 22:50


Hej på er!   Sitter här och chillar med livet och kör lite games på iphonen. Va med Wille och Jenny och Bruschi efter skolan. Elr ja , Wille och Bruschi kom senare haha. Jätte kul att träffa alla dom , har inte gjort det på länge fan !   a,...

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards