isabelladunback

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 23:50

  

Amour vincit omnia.


I can't see through your eyes and hope to see myself, but if you could see through mine it would be like watching yourself in the mirror all the time.

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 20:01

Nu blir det att bänka sig framför tv'n med en godis skål framför Let's dance.

Heja figge!

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 19:05

Asså är det bara jag av alla på hela jorden som inte kollar på Big Brother???


Jag kanske har fel men jag inbillar mig iallafall att det bara är ett överskattat skit program.. Haha men somsagt, jag kan ha fel, det kanske är världens bästa program?


jag vet inte varför jag inte kollar men folk som är kapabla att göra vad som helst för att vara med i tv och bli "småkänd" är ju bara patetiskt enligt mig.


Har jag rätt eller har jag fel??

  



Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 18:12

Åååå jag dör va snygga...


  

Shoes by Tommy Hilfiger

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 18:07

Igår var det bara en månad kvar tills min födelsedag!

Börjar fundera på vad jag vill ha...


     



Bloggar senare!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 16:57

Hej på er!


Nu är jag hemma från jenny, igår kollade vi somsagt på "The fourt kind" igår.

De var typ en verklig film om ailiens. Ena sidan av bilden var verklighet och den andra var film. Det var läskigt att de hade hänt på riktigt men de va lite fake tror jag nog.


Är det någon som vet om den är fake eller på riktigt??


Men den var rätt bra! 3 av 5 toasters.( Haha tror även det var första gången jag grät till en skräckfilm! )


Här är trailern. (De som ser gamla ut är riktiga klipp)



Jaja , imorse när vi vaknade gjorde vi sallad och jag fortsatte klippningen av jennys hår jag påbörjat inatt. Och vi kollade även på smala sussie.

 

Tror jag ska bli frisör! Haha nej jag skojade. Men det blev mer lyckat den här gången än den i åre för ett år sedan!

  

Våran pro-sallad!


Bloggar senare!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 4 mars 2011 15:34

Hejhej! Sitter nu hemma hos jenny och vi har precis kollat klart på smala sussie. Orkar inte blogga från mobilen det är så drygt så vi hörs när jag kommer hem! Kramar / Isabella

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards