isabelladunback

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 12 mars 2011 13:58

Hejpåer!

Har precis bakat klart muffinsarna. Bakade typ 24 st.


Jag gjorde:

Vaniljmuffins med hallon.

Vaniljmuffins med hallon&blåbär.

Vaniljmuffins med enklick nutella på.

Vanilj&nulella smets muffins.

Och vaniljmuffins doppade i smält smör och strösocker.


Haha blandade lite hejvilt. Men de blev jätte goda, de jag har smakat iaf:)


  

lånad bild från Google, hitta inte var man hitta webcambilder på datajäveln.....

Av Isabella Dunbäck - 12 mars 2011 12:23

Hej!

Blev inget tidsinställt inlägg igår, haha jag var tvungen att skynda mig hem till Bachelor!


Igår hade jag bara en myskväll med mamma och vi åt god mat, kolla Let's dance och sedan började vi kolla på nån film men jag va så trött så jag höl på att somna så jag gick och la mig kvart i 12.

(Jag blev skit arg för jag missade bigBrother reprisen som gick kl 1, men får väl se kl 7 ikv ist :)


Jaja, känner mig inte så pigg idag, snorar och har ont i halsen ;/ så blir en hemma dag/kväll...  Nu ska jag iallafall baka muffins  


hör av mig senare


Kramar / Isabella

  

Bild från fotograferingen med Tjejgruppen i våras.  


Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards