isabelladunback

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 23:10

Ville bara säga Godnatt, ska lägga mig nu eftersom jag ska till skolan imorgon.

Skippar idrotten eftersom jag har varit sjuk så jag börjar halv 11.

Chillidill.


Hörs imorgon!


Kramar / Isabella

  

bb

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 22:48

Hejpåer!


Sitter och kollar på bigbrother nu, fyyy fan va kul de är, jag sitter och garvar tills tårarna sprutar.

  

Du sätter guldkant på vardagen!

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 19:03

Hej.


Finns inget att säga om dagen förutom cityville,

Kollade på halv åtta hos mig för ett tag sen, ett väldigt gulligt program tycker jag!


Nu ska ja hoppa ner i ett långt varmt bad och sen blire BigBrother.


BlogUlater


Kramar / Isabella


  

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 14:06

Shohej, Sitter fortfarande och nördar CityVille.

Och gör mat, ris och fiskbullar yummie...


Onödigt inlägg shohejdå...


Förresten går de där hantverkarna mig på nerverna... Låter som fan! as irriterande.......

  

snygg bild jag gjorde hhah...


hejdåå

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 12:18

Hej!


Jag har suttit och nördat cityville hela morgonen nu, och nu kom de upp en sak.
Om man köper och planterar en "Sweet potao" så hjälper man japanska jordbävnings fonder!

Asså va utvecklingen har gått framåt. Det är inte ens riktiga pengar, man bara köper en planta för 5 city chash så hjälper man de dabbade i Japan!

Hur sjukt bra som hellst!


Jag tvivlar inte en sekund på att köpa en planta, om du har cityville, gör det du också!


Tänk vilket bra sätt att hjälpa om man inte vill skicka in en hundring till röda korset lixom!

  



Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 11:53

Hej!


Satt uppe till 3 igår och chatta med daniel och försökte få igång cityville för han ville ha en granne? Haha jaa... men cityville tyckte inte om mig så det gick inte.


La mig somsagt 3, vaknade av skrikande ungar klockan 7 för de ville inte gå t skolan och dagis. Somnade om, väcktes av att de är massa hantverkare i min trapp och de håller på att borra i väggar, bankar och jag vet inte va de gör... La en kudde över huvudet och lyckades somna om, sen vaknar jag halv 11 av att telefonen ringer, jävla försäljare...


jag-Hallå? helt nyvaken och hes. Lät skit konstigt.

försäljare-Hej jag heter blablabla och jag ringer från nån el sak. Mår du bra?


HAHAHA gissa om jag dog........


Nu sitter jag iallafall och har fått igång cityville haha... Ska nog hoppa in i duschen nu.


BlogUlater


Kramar / Isabella


Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 00:52

Den flicka du kallade fet, hon svälter och har förlorat över 10 kg. Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt. Den flicka du sa var ful, hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne. Pojken du fällde krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror.

Jag är emot mobbning!

 

  

 

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 00:25

Hej sötisar..


Har varit tjurig för jag är sjuk och de har gått ut över bloggen tyvärr, men lixom vem vill lyssna på en complaining bitch egentligen!? Nu blir det skärpning!


Många isglassar, BigBrother och musik har gjort min kväll.

Nu ska jag nog gå och ta en nattmacka!


Är sjukt sugen på en Äggmacka med kaviar! Galet! Men vi har tyvärr inga ägg hemma.... Så det får bli en mjukis med skinkost, de är gr8 de med!


  

Fan va gott....


Plus, jag har tänkt på att kaviar är fett underskattat. Haha.


Nej nu spårar jag ur...


Bloggar imorgon.


Kramar / Isabella  


Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards