isabelladunback

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 22:45

Isa -Undra hur hjärna smakar? eouuw

Emma -A äta tankar typ!

Isa -Hmm de smakar lite argt!

Båda -HHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA

Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 21:46

Asså Sverige har ni bra musiksmak eller ??? SERIÖST?? Sara Varga ?????


Jag ringde och röstade på Love generation, och var säker på att de skulle gå vidare... asså den där spring för livet är typ den sämsta låten jag hört...


Och svensk låt i Eurovision är ett big NO-NO....


LoveGeneration va de enda bra bidraget typ?


Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 19:23

Detta köpte jag idag på stan =)

  

  

Långärmad trjöa Monki Rea

  

  

Långärmad oversize tröja Monki   

  

  

  

Fuzzy jeans från Carlings


Ja det var väl det jag köpte idag :)




Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 17:54

Sho.

Nu är jag och Emma hemma från stan. Vi fikade på brogården och jag handlade lite kläder.


Lägger in bilderna snart.


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 13:24

Usch det här känns inge bra.. inge bra alls... Jag orkar verkligen inte med att skolan börjar nu. Men jag får ju se de possitiva, jag går bara i skolan 2 veckor sen är jag ledig igen och sen är det bara nån vecka kvar tills påsklovet!


Och nu blev jag riktigt glad! För jag har varit deppig för att jag fyller år på en söndag i år och jag behöver gå och lägga mig tidigt och upp tidigt nästa dag ochså.. MEN NU KOM JAG PÅ ATT DET ÄR PÅSKLOV PÅ MÅNDAGEN EFTER!!
Gissa om jag blev glad att jag slapp skolan dagen efter! CHILL


        

Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 13:06

Hejpåer!


Blev inte als någon frukost för min del! Jag har legat i sängen och kollat på debatt när Kissie var med, och sen har jag kollat på lite gamla avsnitt av sms roulett.


Snart ska jag iallafall till stan med Emma (tror jag).


hör av mig senare.

  


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 5 mars 2011 11:47

Godmorgon på er!

Väcktes nyss av pappa som undrade om jag ville med och åka pulka med mina två småsyskon. Har tyvärr inga bra skor för det så jag passade.


Men imorgon åker vi nog till Skattmansöådalen oh åker skidor istället!


Har inga direkta planer på vad som ska hända idag. Så vi får väl se, men nu går jag nog och gör i ordning en frukost och kollar på Cougar Town.


BlogUlater

  


Kramar / Isabella

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards