isabelladunback

Alla inlägg under mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 00:52

Den flicka du kallade fet, hon svälter och har förlorat över 10 kg. Pojken du sa var dum, han har inlärningssvårigheter, han studerar 4 timmar varje natt. Den flicka du sa var ful, hon tillbringar timmar att sätta på smink i hopp om att folk kommer att gilla henne. Pojken du fällde krokben på, han blir misshandlad hemma. Det är inte alltid folk är som du tror.

Jag är emot mobbning!

 

  

 

Av Isabella Dunbäck - 16 mars 2011 00:25

Hej sötisar..


Har varit tjurig för jag är sjuk och de har gått ut över bloggen tyvärr, men lixom vem vill lyssna på en complaining bitch egentligen!? Nu blir det skärpning!


Många isglassar, BigBrother och musik har gjort min kväll.

Nu ska jag nog gå och ta en nattmacka!


Är sjukt sugen på en Äggmacka med kaviar! Galet! Men vi har tyvärr inga ägg hemma.... Så det får bli en mjukis med skinkost, de är gr8 de med!


  

Fan va gott....


Plus, jag har tänkt på att kaviar är fett underskattat. Haha.


Nej nu spårar jag ur...


Bloggar imorgon.


Kramar / Isabella  


Av Isabella Dunbäck - 15 mars 2011 21:26

Åååå kolla in sköningen!



Du pratar ju lite skånska när du ska prata engelska. har du märkt det?

-Ja jag vet jag är ju sörmläning!


HHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAA
AAA


Asså sömland är typ eskilstuna, flen....

Av Isabella Dunbäck - 15 mars 2011 21:03

Hej, jag är fortfarande sjuk och jag mår icke bra alls...

Trodde jag skulle palla med skolan imorgon eftersom jag var pigg idag men när jag gick hem från mamma till pappa så kände jag mig inte bra alls så får stanna hemma imorn med... JAG ORKAR INTE....


Orkar inte blogga mer nu... Längtar t BigBrother hoppas verkligen det är ett bra avsnitt, annars kommer jag bli suuuur.


  



Av Isabella Dunbäck - 15 mars 2011 14:09

Hejpåer.


Vaknade imorse och var fortfarande inte bra, har ont i halsen och är förkyld.

Äter hallstabletter hela tiden... Jaja, idag har jag typ ätit ananas och kollat på Ellen DeGeneres birthday special. BORING


Nu sitter jag här och väntar på Jenny som slutar om en timme för hon ska komma hit! Nu funderar jag på att sätta på Twilight haha...


However..


BlogUlater


Kramar / Isabella


  

å va vit jag va....

Av Isabella Dunbäck - 14 mars 2011 19:14

Wiho fick hem omdömena idag, fick veta att jag ligger på vg i fysik och teknik! Hahaha blev lite överraskad..


Jag kommer antagligen höja mig i samtliga So ämnen och spanska också!


OTROLIGT CHILL   

Av Isabella Dunbäck - 14 mars 2011 18:09

Hejsötisar!


Mår lite bättre nu än när jag vaknade...

Och när man är sjuk är ju föräldrarna extra snälla mot en, så min pappa var och köpte hallstabletter, en ananas och glass till mig och kom och lämna de hemma hos mamma :)

Haha så nu ska jag dra och äta ananas, och cassandra jag VET att du blev lite jealous nu   


Harebra så hörs vi senare.


Kramar / Isabella


Av Isabella Dunbäck - 14 mars 2011 13:18

Hejpåer!


Vaknad imorse och kännde mig inte alls bra. Har typ lock för öronen och är förkyld... Skulle inte satt på mig vår jackan igår asså...

Jaja, har svenskan hemma så jag kan skriva lite i mitt kärleksarbete.


Just nu sitter jag och chattar med några andra sjuklingar på fb och är sjukt sugen på ananas. Men det kanske är liite osmart att gå ut.....


Jaja, jag får väl nöja mig med min billys panpizza jag sitter och smockar i mig...


Hur gott?:(

  


Hörav mig senare.


Kramar / Isabella

Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards