isabelladunback

Alla inlägg under mars 2011

Av Isabella Dunbäck - 3 mars 2011 21:19

Hej ville bara säga att jag år hemma hos jenny nu . Och ville testa mobilbloggning :)) Jaja nu ska vi kolla på nån skräckfilm. Typ the fourth kind elr nåt.Får se om de blir någon nattblogg annars hör jag av mig inorgon!Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 3 mars 2011 18:52

hahah jag såg precis att man kunde ha typ 5miljuner olika smileys här på bloggplatsen! CHILL   HAHAH jag dör...


Jaja , nu ska jag fixa till mig lite och sen ska jag vara med Jenny. Bloggar kanske senare! 

jennys fiina mun , intressant bild!


Kramar / Isabella 

Av Isabella Dunbäck - 3 mars 2011 17:55

helloo,


Kom hem från G-vik från ett tag sen. Jag är såååå slut!


Har inte varit där på 40elva år, så hade inte sett deras nya rutchkana, (eller va heter det? haha säg det flera gånger de låter helt wierd!) Whatever , de va kul där iaf och nu ska jag äta mat!


Bloggar sen.

Kramar / Isabella 

Av Isabella Dunbäck - 2 mars 2011 18:12

Hello..


Cassandra är påväg hit. Snackade nyss med henne på telefon och frågade om vi kunde kolla på Titanic, och då suckade hon och sa att vi kunde kolla på den om vi kunde kolla på Tusen gånger starkare nu. Och då suckade jag tillbaka och sa okej...


Jag vill verkligen se titanic, har inte sett den på jätte länge. Och började gråta på Oscarsgalan när som spelade musiken till den. hahah sån är jag (A)


Jaaaaaja nu ska jag bara sätta på 1000ggr starkare... Men det är värt det!


HörsAv.

  

Kommer gråta floder ikväll.


Kramar / Isabella


Av Isabella Dunbäck - 2 mars 2011 17:58

Hundarna åkte nyss. I'm sad...

    



Av Isabella Dunbäck - 2 mars 2011 13:06

Hejsan!


Idag vaknade jag runt 12. Åt en riktigt nyttig frukost med apelsin, äpple och passionsfrukt medan jag checkade lite Desperate housewifes.


Sedan tog jag en prommis med hundarna i det fina vädret!

Känns som en riktigt bra start på dagen.


När hundarna åker hem så går jag nog hem till pappa och hämtar penagar och badkläder till G-vik. Sedan sover jag hemma hos Cass och på mogonen bär det av mot örebro!


  

Sitter med mysan<3



Hörs av!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 1 mars 2011 23:35

Hejpå er!


Idag blev det inte så mycket bloggning, jag och Cassanda kollade på cougar town hela dagen sen kom mammas kompis och hennes två barn på middag.
TrevligtTrevlig!


Vet ni en sak? Jag har ätit rätt nyttigt igår och idag! Vi har chips och dipp hemma men jag har avstått! Har ätit frukt till top model och cougar town nu de två senaste kvällarna!


  

Detta är vad jag har ätit och det är faktist jättegott!


Meeeeeen chips in my heart...


Jaja, Nu ska jag väl kolla på någon film och njuta av min sista kväll med hundisarna för den här gången..


Bloggar imorgon!


Kramar / Isabella

Av Isabella Dunbäck - 1 mars 2011 13:22

Imorgon är det dags att lämna tillbaka hundarna :'( SNYFT...


Men istället för att sitta och tjura så åker jag och Cassnadra till Gustavsvik på torsdag! Kommer bli awesome och jag kommer komma hem med fyrahundrafyrtiofem blåmärken och en bruten tå typ! Men de äre värt alla gånger!


Eller det kanske inte är så smart att bryta tån om man ska till åre vecka 12?

Nej de får bli blåmärken istället!


Men nu ska vi chilla , BYE


  



Kramar / Isabella


Presentation


Hola!
Mitt namn är Isabella och jag är en helt vanlig 15åring som bor i lilla västerås. Jag bloggar om allt och ingenting!
ENJOY

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?:)
 Typ en gång om dagen
 Första gången nu
 Flera gånger om dagen
 Någon gång i veckan
 Någon gång i månaden

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards